I am Afizah, your Shaklee Independent Distributor Ampang, Selangor. Delivery throughout Malaysia

Shaklee ID: 987922 | occlan8858@gmail.com |

012-3426277 | FB: Afizah

Sunday 15 September 2013

Kenapa tukar jenama boleh mengubah hidup kita..

Semestinya kita akan mencari supplement yg terbaik utk diri kita dan keluarga kan? I do. Bajet pun memainkan peranan yg penting utk kita memilih supplement mampu milik dan semestinya halal, x mengkompromikan kualiti dan keberkesanannya. Bila dah kenal Shaklee ni memang ia menepati pilihan sy. Pada sy supplement Shaklee adalah pada harga yg mampu milik (affordable), within our budget dan yg penting sekali..kualiti dan keberkesanannya memang dah terbukti serta halal!

Jom tgk kenapa dengan menukar jenama boleh mengubah kehidupan kita.

Shaklee 5 P's (dipetik dari Shaklee)..

  • Purity (ketulenan) - Ia adalah semua yg anda perlukan. Berdasarkan pengalaman kami tiada jalan pintas bagi kualiti. Kami tidak pernah mengambil mudah dalam menghasilkan supplemen Shaklee. Sebelum sesuatu supplemen dihasilkan, ia melalui proses kawalan penilaian industri yg amat ketat. Malah ia melebihi piawaian yg ditetapkan oleh United States Pharmacopeia (USP)
  • Potency (keberkesanan) - Ia dijamin dgn formulasi yg unggul. Pakar saintis kami mencari sumber asli yg terbaik, paling tulen dan berkesan di seluruh pelusuk dunia. Namun, kami terlebih dahulu memperuntukkan masa yg lama secara komprehensif menyemak bahan rujukan saintifik mengenai bahan2 baru dan menjalankan kajian sendiri dlm mengesahkan kemujaraban dan keberkesanan sumber tersebut
  • Performance (prestasi) - Penyerapan yg terbukti secara klinikal. Pengambilan dua kaplet OsteMatrix menghasilkan hubungan statistik peningkatan paras kalsium dalam darah yg dikira dlm masa lebih 12 jam. Utk tubuh menggunakan kalsium bg membina dan memelihara tulang secara kuat, kalsium perlu diserap terlebih dahulu
  • Proof (bukti) - Kajian klinikal saintifik terkukuh. Pengguna makanan tambahan Shaklee dlm jangkamasa panjang menunjukkan mereka memiliki kesihatan yg lebih baik*.
          ~ 33% tahap trigliserida lebih rendah
          ~ 11% nisbah jumlah kolesterol lebih rendah berbanding kolesterol HDL
          ~ 36% kandungan homosistein yg lebih rendah
          ~ 60% kandungan protein C-reaktif yg lebih rendah

          * berbanding dengan pengguna yg tidak mengambil supplemen langsung

  • Powerful (handal) - Membantu pencapaian manusia yg paling luar biasa. Dalam 1993, Shaklee membangunkan AstroAde utk program NASA Space Shuttle. Minuman formulasi penghidratan semula yg unik ini masih digunakan oleh angkasawan2 sehingga ke hari ini. Produk kami telah dibuktikan oleh para atlet bertaraf dunia yg telah memenangi lebih daripada 100 pingat emas, perak dan gangsa. Dan bukti yg paling ketara selain itu ialah dalam 20 juta org yg sama seperti anda, telah memiliki kesihatan yg lebih baik, lebih produktif kerana kewujudan Shaklee.

Menarikkan? Lepas ni kalau org tanya kenapa pilih Shaklee, bolehlah kita jawab sbb 5P tu.. Hubungi sy utk dapatkan Shaklee anda hari ini..

Your preferred Shaklee Independent Distributor
| afizah | 012-3426277 |

No comments :